Rabu, 23 Februari 2011

Habiskan masa lapang dengan berfaedah

Avon adalah produk kecantikan yang diiktiraf dimata dunia dan telah mencapai 125 tahun berkecimpung dalam bidang kecantikan. Misi avon adalah untuk memperkasakan wanita yang mahu mengubah gaya hidup yang lebih sempurna dan maju. Saya sebagai wanita berminat dengan barangan avon sama ada kosmetik, haruman, jagaan kulit dan dandanan diri. Kemarin saya telah menghadiri latihan dari butik Lilian-K, Sandakan dan telah mendapat idea baru untuk menghabiskan masa lapang dengan menjual, berkongsi dan menunjukkan risalah avon dengan kawan-kawan di mana sahaja saya berada untuk menjadi sales leader yang berjaya. Avon bukan sahaja dapat memberikan pendapatan malah mendapat sanjungan setiap tahun bagi setiap ahli yang aktif.
Pada hari ini, saya gembira mendapat 3 orang downline baru untuk memperkembangkan lagi jualan avon ditempat saya. Saya berharap, saya berhasil menjadi sales leader yang berjaya kelak.
Promosi hebat mendapat set pen yang berbentuk kosmetik hanya dengan pembelian di risalah kempen 4- kempen 5 adalah PERCUMA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan